Ce fac de caniculă? Naming!

Posted: June 22, 2012 in Uncategorized
Tags: , ,

Nimic nu te ajută să te concentrezi mai bine la un proiect de naming decât urgia caniculară de afară.

De fapt, corectez. Te ajută lucrul în echipă – nu-i zic brainstorming, căci validitatea și eficiența conceptului par să fie tot mai contestate azi. Cele mai bune nume de brand din memoria recentă sunt rezultatul co-creației, nu al muncii solitare.

Și te mai ajută să te uiți la diverse ghiduri/îndrumări de naming precum cele de la iconoclaștii Igor și Zinzin sau cele de la behemoții Landor și Interbrand și să le urmezi… sau nu, întrebându-te ce și cât de mult din ele se aplică în piața pentru care lucrezi 🙂

Advertisements
Comments
  1. Va fi interesant de urmărit evoluția Igor în paralel cu cea a Zinzin, nu aveam idee că fondatorii și-au deschis agenție nouă.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s